Skip to main content

Forex Trading 123 Mønster Handel


Multi-Timeframe Trading Med Trendline Trading Strategy Og 123 Mønster. Dette er en prishandlingsstrategi kalt Multi-Timeframe Trading med Trendline Trading Strategy og 123 Mønster, og det er en forex-strategi som er gratis for trendlinjehandelsstrategien og for å forstå konseptet om hva jeg skal vise deg her, må du tenke når det gjelder multi-time trading. Hva betyr multi-time trading. Det betyr bare at du bruker en kombinasjon av tidsrammer for å se etter et oppsett og den faktiske handel som du tar, er gjort i den mye mindre tidsrammen. Nå viser diagrammet nedenfor en trendlinje handelsstrategisalgsoppsett som ville ha hentet hundrevis av lønnsomme pips veldig lett. Men legger tidsrammen inn i 4 timers tidsramme. Under den 4 timers tidsramme, hva skjedde i 15 minutters tidsramme eller 5 minutters tidsramme. DET ER DET SOM DET LEKSER SOM I EN 15 MINUTES CHART. THIS, ER DET LEKSER SOM I EN 5 MINUTES CHART. Bare vær oppmerksom på at etter at prisen slår trendli ne, det gikk ned og prøv å komme tilbake for å teste trendlinjen, men punkt 3 gikk aldri forbi punkt 2 Derfor er det et gyldig 123 mønster. Så hvordan du også kunne ha handlet det ville vært ved å bruke 123 trading method. DOES 123 PATTERN FORM PÅ HVER TRENDLINE TRADING SETUP. So hvorfor ikke bare bruk trendlinje trading strategi og handel med denne typen setup. Well, det beste svaret jeg kan gi deg er dette noen ganger hvis du er usikker på om prisen vil bryte trendlinjen og gå opp eller ned, da bruker denne trading teknikken i det minste tillate deg å ha mye mer selvtillit når breakout skjer i punkt 2 hvor du enten selger eller buy. READ Head og Shoulder Chart Mønster Forex Trading Strategy. TRADING REGLER-HVORDAN DU HANDELER DENNE OPPSETTEN. Tabellene jeg har gitt ovenfor gjør reglene for denne strategien veldig lett å forstå. Hvis du ser på en trendende tradingoppsett som skjer i en større tidsramme, for eksempel 4 timer, da når prisen treffer den trendlinjen, bytter du til en mye mindre tidsramme å se om du kan oppdage en 123 mønster forming. Hvis du ser 123 mønsteret danner og hvis det er en selge handel oppsett, plasserer du ditt stopp tap 1-2 pips under lav av punkt 2. Hvis det er en kjøp handel, plasserer du en buy stop rekkefølge over høyden av punkt 2.Du stopper tapet vil være over under punkt 1.Take profit taraget kan være 3 ganger hva du risikere eller bruker tidligere swing høyder for å kjøpe ordre eller nedturer for å selge rekkefølge. Fordeler ved multimediehandel med trendlinje Trading Strategy og 123 Pattern. A virkelig solid pris handling forex trading strategi som står testen av time. you vil se at risikoen for å belønne forholdet til dette forex trading system er virkelig fantastisk og kan gjøre hundrevis av pips en måned lett når Markedsforholdene er perfekte. Stoppetapet de fleste ganger plasseres på ideelle steder, bak støtte og motstandsnivåer, slik at du får mindre sjanse til å bli stoppet ut. Med tillegg av 123-mønsteret stopper det deg også fra å handle en falsk trendlinjehandel setups. DISADVANTAG ES av multimediehandel med Trendline Trading Strategy og 123 Pattern. no forex trading strategi kan gi deg 100 vinnersats som ville være en hellig gral forex strategi, right. READ Tre hvite soldater Tre Black Crows Forex Trading Strategy. Ikke glem å dele denne nettsiden med vennene dine og klikk også på delingsknappene under hvis du har hatt glede for tradingstrategier på dette nettstedet. Takk. Forex Swing Trading Strategy 1 1-2-3 Swing Trading System. 123 forex trading system er en veldig enkel sving forex trading system at mange swing handelsfolk vil definitivt finne det mye lettere i forhold til andre mye mer avanserte swing trading strategier og systemer. 1-2-3 trading system fungerer ved å identifisere områder av støtte og motstand som dannes som markedet er trend og handler inngår i brudd på disse støttene eller motstandsnivåene. Timeframe 1 time og over. Indikatorer Du kan bruke 100 pris handling eller legge til noen få indikatorer for å filtrere dine handler, for eksempel MACD. Currency Par noen. a Plasser en SELGSTOPP-bestilling 1-5 pips under punkt 2. b Plasser stopptap 1-5 pips over punkt 3. c Din fortjenestemål skal plasseres på 3 ganger stoppavstandsavstanden. a Plasser en KJØP STOP rekkefølge 1-5 pips over punkt 2. b Plasser stopp tap 1-5 pips under punkt 3. c Profit Target 3 ganger stop loss distance. How å administrere dine handler. Det følgende er noen teknikker på hvordan Du kan administrere dine handler som er i profitt. Hvis handelen din er i fortjeneste etter beløp som er risikert, kan du vurdere å flytte ditt stoppfall til break-even. if din handel er i fortjeneste med mer enn 2 ganger mengden risiko, flytte ditt stoppfall å låse i fortjeneste lik det beløpet som risikeres i begynnelsen. Hvis handelen din er i fortjeneste med det beløpet som er risikert, kan du vurdere å lukke halvparten av din handelsposisjon og flytte stoppet for å bryte - selv så hva som skjer, i det minste har du noen fortjeneste og la resten av stillingen løpe for å se om den treffes for å ta overskuddsmål. En solid svinghandelsstrategi basert på solid trading fundamentals of support and resistance trading som er enkelt å forstå og implementere av nybegynnere. når støtte - eller motstandsnivåene er brutt i en pent trending markering t eller et marked som nettopp har begynt på en ny trend, er prisbevegelsen vanligvis eksplosiv og fortjenestemålene rammes raskt. Du kan bruke bare prishandlinger for å komme inn i handler eller 1 eller 2 forexindikatorer, spesielt MACD for å filtrere handelsoppføringene dine. stop tap avstander er ofte store og posisjonen størrelser må beregnes for å få din trading risiko til et passende nivå som per din risikostyring plan. the 1-2-3 swing trading system utfører dårlig i et sidelengs trend markedet. gi et svar Avbryt Svar. 1-2-3 Mønstret Debunked. Hvis du handler 1-2-3 Mønsteret, som du har lært det, kan du ha gått glipp av mange gode handler. Det har å gjøre med en potensiell feil i praktisk bruk av Elliott Wave Theory. 1-2-3 Mønsteret, som vi har blitt undervist, kan være feil. De som har studert 1-2-3 Mønsteret, har blitt fortalt at punkt 3 aldri kan retrace lavere enn punkt 1 i en up trend og ALDRI Retrace høyere enn punkt 1 i en down trend Vi har blitt lært at hvis det skjer Alle spill er e off og 1-2-3 mønsteret blir ugyldig Men hvis du ser på mange diagrammer, vil du oppdage at denne regelen ofte blir ødelagt. Jeg ble nylig oppmerksom på dette da jeg forberedte opplæringen for en ny handelsmetodikk jeg er introdusere - kalt 1-2-3 tunnelmetoden Ved å observere år med diagrammer ved hjelp av historiske data, så jeg at ganske ofte gode handler ble initiert av ugyldige 1-2-3 mønstre. Følgende diagram illustrerer hvordan den tradisjonelle 1-2- 3 Mønster blir undervist. En potensiell feil i den praktiske bruken av Elliott Wave Theory. Det populære 1-2-3-mønsteret er godt basert i Elliott Wave Theory. Årsaken til at vi har blitt lært at punkt 3 aldri kan spore utover punkt 1 er fordi i Elliott Wave Theory kan Wave 2 ALDRI gjenoppgå utover Wave 1s opprinnelse utover 100 av Wave 1 Hvis denne primære regel av Elliott Waves blir brutt, antas at Wave Pattern blir ugyldig. Følgende diagram illustrerer 1-2- 3 Mønster fra Elliott Wave perspektiv Det er illus Trates at 1-2-3-mønsteret er virkelig Elliott Waves 1 og 2 Når trendlinjen er krysset, er tilstedeværelsen av Wave 3-pris handling bekreftet I 1-2-3 Tunnel Metode Trening vil du bli vist hvordan du bekrefter Wave 3-action i ugyldige 1-2-3 Patterns. Elliott Wave Rule sier at Wave 2 ALDRI kan spore mer enn 100 av Wave 1.Hva i praksis har jeg observert mange svært store trender som startet med en ugyldig Elliott Wave count eller en ugyldig 1- 2-3 Mønster I går, mens han snakket med Jeffrey Kennedy Elliottician, Elliott Wave Analyst, professor i teknisk analyse ved Georgia Tech University og Elliott Wave International Instructor, spurte jeg ham om mine mange observasjoner av ugyldige bølgetall som resulterte i sterke trender. Han sa at han har Han la også merke til det Han oppsummerte det ved å si: Velkommen til den virkelige verden Han fortsatte med å si at teorier, undervist i akademia, noen ganger ikke leker ut akkurat som de blir lært. Følgende skjermbilde illustrerer ett eksempel på en inv 1-2-3 Mønster som resulterte i en svært lønnsom opptrinn. Vi diskutert hvordan 1-2-3 mønsteret har sitt fundament i Elliott Waves. Vi har også funnet ut at måten vi har lært å se på mønsteret, kan være feil fordi det ofte er ugyldig mønstre resulterer i gode handler. Forex strategi Lær å handle 123 Reversal. I var en newbie trader en gang Alt jeg gjorde var å søke på Internett for en god Forex strategi Faktisk var alt jeg var interessert i var trading oppføringer jeg trodde hvis jeg kunne velge riktig retning hver gang, kunne jeg tjene en million dollar ut av min mishandlede 8000-handelskonto Jeg så på hundrevis av forskjellige strategier, vel, oppføringer Jeg brukte til og med litt penger på noen av dem jeg leste alt om disiplin, handelspsykologi, å ta din treff, risikostyring, handelsstyring, kontroll av dine følelser, men jeg avviste alt jeg hadde et godt håndtak på mine følelser og var en disiplinert person mesteparten av tiden. Alt jeg trengte var min magiske kulde, min krystallkule, min tidsmaskin og så Jeg er en handelsmann Jeg brydde meg ikke om noe annet enn å finne en oppføringsstrategi. La meg fortelle deg nå Jeg begynte å gjøre det i 2004 I 2009 gjorde jeg det fortsatt, men min 8000 konto var nå om 500 og jeg kunne fortsatt ikke tjene penger. Det sa god ting jeg gjorde ikke helt min dag jobbe Da jeg møtte Casey hos Winner s Edge Trading og han slapped meg rundt og fikk meg til å innse at oppføringen var omtrent 5 av avtalen og alle de ting jeg avviste var de andre 95 Alt jeg hadde lærte i de fem årene kom tilbake til meg i et blunk Jeg antar jeg var oppmerksom på det enn jeg skjønte, og jeg ble en lønnsom handelsmann i løpet av få måneder, kom jeg til Casey s-lag på Winner's Edge kort tid etterpå som Asia-sesjonen Trading Room Moderator. Jeg sa alt som å si dette, jeg kommer til å vise deg min favorittstrategi med mange eksempler, men jeg kommer ikke til å slutte med å bare vise deg hvordan du gjør oppføringene. Som nevnt, er oppføringene bare en liten En del av en vellykket handelsstrategi Hvis du får innføringen, er du halvparten av tiden det virker statistisk mulig, gjør det ikke, og du får de andre tingene riktig, du kan fremdeles tjene penger som en handelsmann. Du ser, å miste er en del av jobben. Hvis du ikke taper, vil du aldri gjøre det som en handelsmann jeg vet som høres galt fordi vi lærer alle våre liv at vi skal være vinnere Men med mindre du eier den nevnte krystallkulen eller tidsmaskinen, vil du aldri være 100 korrekt i retning av markedet. Markedet puster inn og ut og vil gå ned mens den går opp og deretter gå sidelengs for en stund Det er ganske uforutsigbart Hva er forutsigbart, er menneskelige følelser Når markedet går i deres retning, opplever mange de fleste grådighet, se hvor mye jeg gjør, må du få det alt Når det går mot dem, opplever de frykt når det skal stoppe, skal jeg komme seg ut Det er grunnen til at jeg liker å handle på ren prishandling Jeg bruker fortsatt noen indikatorer, men de kan gi deg en følelse for retningen av markedet Men bare prisen ac kan vise deg hvordan våre følelser påvirker markedet. Hva er en 123 Reversal. A 123 Reversal er bare et bilde av den følelsen på et lysdiagram. La oss snakke først om en 123 høy Det er det jeg kaller en 123 reversering som skjer på toppen av en uptrend I Forex-markedet kan alt som skjer i en opptrend skje i en downtrend også fordi valutaene handles i par, den ene mot den andre. For eksempel er en opptrend i USD-valutaparet faktisk Bare Euro-handel høyere og høyere mot US Dollar Samtidig er US-dollaren i en nedgang mot euroen. Det kan være forskjellig i futures eller aksjemarkeder fordi mange uinitierte handelsmenn tror at du kun kan handle lenge og kan ikke tenk på å gå en handel som du selger for å åpne. Det første elementet å se etter i en 123 høy er en sterk opptrend 123 reverseringer skje hele tiden i sammenheng med handelsområder og konsolideringer, men ikke følge med fordi markedet er tradisjonsrikt ng i en rekkevidde Opptrenden skal være minst en og en halv ganger størrelsen på 123-mønsteret som vi vil se på kort tid, fordi denne trenden vil bidra til å definere målet ditt. Trenden skal være ganske sterk uten mye tilbaketrekking og pause. Jo sterkere jo bedre Hvis du følger handelsvolumer på diagrammet ditt, bør du også se et sterkt volum som jeg liker volum som og indikator, selv om volumet kanskje ikke er en faktisk representasjon av volumet på et par, det gir deg en indikasjon på kollektiv mening av meglerens handlende Det er en god grunn til å få diagrammer fra en stor megler selv om du ikke handler der. Til venstre ser du et potensielt oppsett som skjer Dette er en sterk oppgang med volum Du kan se dette nå 12 6 2013 10:00 NY Tid på en GBP JPY timetabell Du vil se at dette ikke er en 123 høy, men det har definitivt fått en god start. Bildet viser et timeplan, men en 123 reversering kan oppstå på en hvilken som helst tidsramme siden det s viser deg følelsene o f handelsmenn og ikke nødvendigvis viser en bestemt begivenhet jeg foretrekker å se på dem på et timekart eller høyere, men det er fordi de skjer for fort for meg på nedre tidsrammer. Det neste elementet å lete etter er et utmattingshøypunkt dette er poengnummer 1 til din 123 Nøyaktig som en stangstang eller en svulstabel Selv om den ikke må være like ekstreme som en stangstang, ville det tjene til å demonstrere et veldig sterkt utmattelses - eller eufori-punkt og vil gi meg mer tillit jeg spesielt liker å se dette skje på et historisk motstandsnivå som bare gir det mer legitimitet. Til venstre kan du se det samme opptrenden jeg viste deg tidligere, men denne gangen tok jeg med noen av lysene til venstre. Du ser denne pause s bare en pause akkurat nå, vi må se om det blir til noe mer enn det som skjer rett i et historisk område av overbelastning. Etter høydepunktet, er din neste jobb å lete etter en tilbaketrekning. Det kan skje på samme lys, men jeg foretrekker å se det på etterfølgende lys Det ser bare ut til meg på den måten Hvis det ser ut til å skje på samme lys, faller du ned til neste nedre tidsramme og ser hvordan det ser ned der. Noen ganger finner jeg at det ser bedre ut på nedre tidsramme Dette vil være nummer 2 poenget til din 123.Neste du er på utkikk etter en ny høy, men den må være lavere enn tallet 1 poeng. Hvis neste høye overstiger punktet 1 høyt, blir 123 høyet ditt blått og du kan Fortsett og se et annet sted Igjen, jeg liker å se en stifteramme eller svømmefelt her, men det er ikke nødvendig. Jeg liker å se volumbekreftelse, men det er vanligvis mye mindre entusiasme for dette høyt enn nummer 1 høyt. Til venstre du vil se hva som var en potensiell 123 høy som er i ferd med å bli blåst. Dette så ut som et ganske fint mønster til de siste minuttene da det begynte å teste nummer 1 høyt. Dette eksemplet er på EUR GBP H4 4 timers 240 minutters diagram på 12 6 2013 rundt middag NY Time. Now du har ditt første 123 oppsett av Uansett, av alle mulige 123 handelsstrategier, er det min minst favoritt fordi det krever at du risikerer de fleste pips og derfor krever at du handler med den minste størrelsen Jeg tar faktisk så mange som tre forskjellige stillinger på 123 reverseringer, men vi kommer til det senere i vår historie. Hvorfor skjer 123 reverseringer. Som jeg har sagt, viser diagrammer følelsene til handelsmennene. Noen mønstre skjer regelmessig på diagrammer. Vi har alle sett hode og skuldre mønstre, ulike trekant og flagg mønstre og de mer komplekse harmoniske patters Grunnene disse mønstrene fortsetter å gi handelsmuligheter er at følelsene som forårsaket disse mønstrene er konsekvente og skje ofte. Mønstrene holder ikke alltid noen ganger de blir påvirket av andre faktorer som nyheter, men de er konsekvente nok til at vi kan bruke dem til å tjene penger på markedet. Nummer 1 poeng skjer på et sted hvor handelsmenn som var lenge i e markedet bestemmer de trenger for å sikre fortjenesten de har gjort under trenden. Det er derfor den første trenden er veldig viktig. Det er også hvorfor du bør se på dette punktet på et sted med sterk motstand. Det er stedet der handelsmenn vil føle at markedet kan stanse eller slå med andre ord, de frykter at de kan miste fortjenesten de har fått på plass. Volumvolumet skyldes at ikke så smarte penger til slutt anerkjenner trenden og hopper på bandwagon eufori denne trenden kan vare for alltid, jeg må få meg litt Det volumet skjer vanligvis når et trekk har nådd utmattelse Volumet er et signal om at de smarte penger går forbi sine holdninger til senkemennene, slik at de holder posen. Dette er nummer ett punkt. Selvfølgelig, etter at Det er ingen flere handelsmenn å kjøpe opp de stillingene som senkere kom inn, prisen begynner å falle. Da prisen synker, ser de smarte penger en mulighet til å muligens få et lite fortjeneste på en annen pop til nummer 1 høyt, men de er le ss forpliktet fordi de fleste langsiktige momentumindikatorene fortsatt gir overkjøpte indikasjoner, og markedet har nettopp gjort en stor oppgang. Til slutt ble alle senkere som kjøpte mens markedet var på topp, opptatt av frykt. Da markedet fortsetter å falle, losse de stillingene til de smarte pengene som er mer villige til å kjøpe ettersom prisen synker ned til det ikke er flere folk som ønsker å selge. Det er nummer 2 poeng. Nå som senkommerselgerne er borte, vil prisene begynne å bevege seg opp igjen. klarte penger folk kjøpte fra senkere, så nå som det begynner å gå opp igjen, viser senkerefellen de ut for tidlig og begynner å kjøpe igjen, men siden de ble brent før, er de litt mer forsiktige, så færre av dem får involvert denne gangen Og selvfølgelig er de smarte pengene folk mer enn villige til å ta fortjeneste mens markedet går opp. Men siden det er færre villige til å kjøpe denne gangen, når prisen stikker, blir det ofte ikke så høyt som nå mber ett punkt før det begynner å slippe igjen Dette er nummer 3 poeng. Hvis markedet begynner å falle fra nummer 3-punktet, anerkjenner de mer utdannede, smarte pengehandlerne at dette kan være en reversering eller begynnelsen av et handelsområde, men i det minste er de villige til å selge ned til nummer 2 poeng igjen, noe som er akkurat det vi vil gjøre. Dette fører til at prisene faller tilbake til nummer 2 poeng som ofte bryter nummer 2 poenget med noen få pips. Når gjør 123 reverseringer Som tidligere nevnt, skjer 123 reverseringer oftest på områder av støtte og motstand. De skjer etter en god sterk trend. De kan skje når som helst på et hvilket som helst instrument. På kortere tidsrammer mindre enn en time må du se kontinuerlig eller du vil savne muligheten din. Ofte kan du se en etter en stor nyhetshendelse. Det er derfor jeg foretrekker å handle hver time eller høyere. Jeg handler regelmessig og vil se de 5 minuttene og 15 minutters diagrammer, men jeg har en kort oppmerksomhet, så jeg må være i riktig sinnstilstand for å gjøre det jeg kjenner folk som gjør det på 1-minuters diagrammer og la masse pips daglig gjør det, kan jeg ikke konsentrere meg så mye det er derfor handel er så personlig ting Du må Kjenn dine styrker og begrensninger for å være en lønnsom handelsmann Jeg prøvde å handle som noen andre, men jeg kunne ikke være lønnsom på den måten. Det er en av tingene jeg lærte tidlig på Winner s Edge. Jeg mente ikke å gå inn i handelsmannssykologi , men etter min mening er det den viktigste faktoren i handelssuksess, så jeg trodde det berettiget noen ord. Hvordan handler jeg en 123 Reversal. Jeg bruker tre forskjellige oppføringer til 123 Den første er det jeg kaller jukse nummeret 3 poeng Den andre handler standardbrudd på nummer 2 poeng og den tredje er å handle retracement etter pause av nummer 2 poeng Min favorittoppføring er å jukke nummer 3 poeng da dette kan gjøres med svært lite risiko, ganske stor handelsstørrelse og fungerer ganske bra. Hvordan gjør jeg det? bestemme stillingsstørrelser. Jeg vil gå inn i mer detalj om oppføringene nedenfor, men jeg vil ta mesteparten av den første 123 reverseringsposisjonen og snyde tallet 3 punkt utenfor før det andre inngangspunktet oppstår. Også den første posisjonen, mens den har lav risiko i termer av pips har også en lavere sannsynlighet for suksess På grunn av disse faktorene bruker jeg vanligvis omtrent halvparten av min standard handelsstørrelse på den første posisjonen, og bruker deretter halvparten på den andre oppføringen og halvparten på den tredje oppføringen. Mine handelsregler sier at jeg bare kan risiko 2 av kontoen min på en enkelt handel oppsett Så hver av mine stillinger vil risikere 1 av min konto Beregn antall pips for ditt stopp tap på hver posisjon vi skal snakke om hvor du skal plassere stopper litt senere og bruk en risikokalkulator til å bestemme handelsstørrelsen din Winner s Edge Trading har en risikokalkulator - du kan finne den her. Bruk den med våre komplimenter. Hvordan går jeg inn og administrerer stillingene. Eksempel på en Ugly 15m EUR USD 123 High. As jeg har nevnt flere ganger , Jeg bruker tre diffe leie oppføringer i handel 123 reverseringer Den første jeg kaller å snyte nummer 3 poeng Fullførelsen av et nummer 3 poeng er den første indikasjonen på at en 123 reversering kan forekomme Offisielt er det ikke en 123 reversering før den bryter nummer 2 poenget så det er derfor jeg kaller denne oppføringen en juks Når jeg ser de to første poengene og ser prispoppen til nummer 3-punktet og begynner å slippe, begynner jeg å forutse oppføringen Så snart prisen går under det høyeste lyset på nummer 3-punktet, Jeg tar en kort oppføring med et stoppfall rett over nummer 3-punktet Siden nummer 2-punktet er et ganske betydelig støttenivå, lukker jeg omtrent 90 av posisjonen ved nummer 2-punktet og stiller stoppet for å bryte inngangspunktet på De resterende 10 av stillingen. Trafikkoppføringer for den stygge 123 High. The andre oppføring er standard handelsstrategi for 123 reversal. Faktisk, når du har et nummer 3 poeng, kan du sette en ventende kort noen få pips under nummeret 2 poeng Hvor langt under nummer 2 stammer ds på tidsrammen du handler Når du handler den timebaserte tidsrammen, legger jeg vanligvis ordren 5 pips under punktet. Vær sikker på å ta hensyn til spredningen Siden du mest sannsynlig ser på et budskjema, så vant du ikke å ta hensyn til regningen Hvis du reagerer på en 123 lav vil du plassere en ventende lang, og du må tillate spredningen Husk at på lengre tidsrammer kan spredningen faktisk svinge før oppføringen blir opprettet. Som nevnt, risikoen er større på den andre oppføringen Du må plassere stoppet ditt noen få pips over nummer 1-punktet Du vil mest sannsynlig se prisen hoppe rett etter oppføringen, og det kan konsolidere noen før du dropper, så ikke tette den, bare ri det ut Du bør målrette konsolideringen fra hvor opptrenden startet Det er derfor jeg foreslår at du er sikker på at opptrenden er minst en og en halv ganger størrelsen på 123-mønsteret ditt som gir deg en god risikobesvarelsesgrad. Eksempel på en 123 Lav på GBP JPY H1.After pri ce dråper under konsolideringen på nummer 2 poeng, vil det sannsynligvis komme opp i en retracement markedet liker å la av damp etter å ha brutt en betydelig barriere som nummer 2 poeng handelsmenn tar fortjeneste som retracement vil gi deg muligheten for din tredje posisjon Vær oppmerksom på at prisen skal poppe og deretter slippe bare under det laveste av det høyeste lyset i retracement. Det er kort oppføringen. Legg stoppet over retracement for en fin stram risiko og mål på samme sted som den andre posisjonen, konsolideringen fra som den opprinnelige opptrenden kom Dette er sannsynligvis den mest lønnsomme posisjonen til alle tre av dem med det lille stoppet. Og der har du det Husk at alt jeg sa om en 123 høy gjelder i omvendt til en 123 lavt jeg alltid trodde det var forvirrende da forfattere prøvde å ta imot motsatt retning handler rett i blant de andre handler, så jeg prøvde ikke å gjøre det. Enten på en 123 Lav GBP JPY. Husk at ikke alle 123 reverseringer wi Jeg vil se perfekt Faktisk, de fleste av dem vant, er ikke perfekte Ikke alle 123 reverseringer vil gi deg en mulighet for alle tre stillingene enten Det er OK Du kan bare handle den andre posisjonen hvis det ikke er nok belønning for å risikere på knyttneveposisjonen Du Jeg blir vant til å finne dem, og de vil bare hoppe på skjermen etter en stund. Sørg for å holde fast ved reglene, og ikke ta fortjeneste for tidlig, eller du vil drepe lønnsomheten til denne strategien og husk å ikke freak ut hvis handelen går mot deg og eller stopper ut Det er en del av jobben Du vil ta tap så vær forberedt på det, og vær så snill å legge igjen kommentarer og spørsmål nedenfor.123 Forex Trading Strategy-En enkel pris Action Trading Strategy. Timeframes Enhver men foreslår at du bruker 5mins og ovenfor. Valuta Par Any. Indicators krever ikke noen forex indicator. WHAT ER 123 PATTERN. I en opptrend markedssituasjon pris vil gjøre 3 poeng refererer til diagrammet nedenfor. Punkt 1 er det laveste lavpunktet, danner et støttenivå. Point 2 blir p eak eller det høyeste punktet, danner en motstandsnivå. og punkt 3 blir det andre lavpunktet, et støttenivå som må være høyere enn punkt 1 som er det laveste lavpunktet. utbrudd av pris over punkt 2 signalerer videreføring av uptrend. Now, i et downtrend-marked, dannes 123 diagrammønsteret når. punkt 1 blir den høyeste toppen når prisen finner motstand og beveger seg ned. p.p. 2 blir det laveste lavpunktsformet støtte og pris beveger seg opp. for å finne en annen motstand ved punkt 3. når prisen bryter punkt 2 støttenivå, indikerer det at markedet er mest sannsynlig å fortsette nedover i en downtrend. SELLING REGULER. a Plasser en SELL STOP rekkefølge 1-5 pips under punkt 2. b Plasser stopp tap 1-5 pips over punkt 3. c Din fortjeneste mål bør plasseres på 3 ganger stop loss avstand. BUYING REGULER. a Plasser en KJØP STOP rekkefølge 1-5 pips over punkt 2. b Plasser stopp tap 1-5 pips under punkt 3. c Profit Target 3 ganger stop loss distance. TRADE MANAGEMENT. Here er noen ideer du kan bruke til å administrere din handelen hvis det er fortjeneste hvis ditt overskudd er det samme som beløpet du risikerte, flytte stopptap for å bryte selv. Hvis overskuddet ditt er dobbelt så mye som du risikerte, flytte stoppet tap for å låse i mengden av fortjeneste lik mengden du Risikerte først. For eksempel risikerte du 100 for en selghandel Nå er fortjenesten 200 Så flytt stoppstoppet og lås i 100 profit. or hvis handelen er i fortjeneste med mengden risikert, hvorfor ikke lukke halvparten av stillingen og flytte stoppet tap for å bryte selv og la den andre halvposisjonen løpe. REAG Daglig Pin Bar Forex Trading Strategi ved hjelp av en lav risikotilgang Trading Technique. Fordeler av 123 Forex Trading Strategy. Basert på pris handling og det er veldig lett å få øye på dette mønsteret når du vet hva du skal se etter. basert på solid trading fundamentals of support and resistance tr ading. you kan fange den tidlige flytte en ny trend med denne strategien og ri ut trenden på denne måten også. FORDELER AV 123 FOREX TRADING STRATEGY. stop tap avstander kan være store som avhenger av størrelsen på mønsteret og tidsrammer så vel må du virkelig bruke posisjonsstørrelsen for å minimere risiko. Et sidelengs trendingmarked vil gjøre denne strategien dårlig, da dette er en trend trading strategy. How du liker dette, ikke glem å dele og tweet dette hvis du har hatt dette Takk.

Comments

Popular posts from this blog

Trading Binær Alternativer Live Trades

10 trinns veiledning til binær valg trading. Binary Options er en måte som alle kan dra nytte av bevegelsen i verdi av et stort og dynamisk utvalg av varer, eiendeler, aksjer eller aksjer eller til og med Forex. Årsaken til at disse typer finansielle handler er blitt så enormt populært er at handelsmenn må gjøre bare en av to mulige avgjørelser når de plasseres, det å være ja eller ingen beslutning, som i binær opsjonshandel er kjent som Put or Call-bransjer. Det er ikke nødvendig å kjøpe for eksempel gullpenger hvis du ønsker å plassere en binær opsjonshandel på verdien av gull, må du bare bestemme om verdien av gull vil stige i verdi eller falle i verdi over en gitt tidsperiode. En stor fordel ved å plassere binære opsjonshandler er at du vil finne en rekke forskjellige utløpstider er tilgjengelige som kan være så kort som bare 60 sekunder eller så lenge som en month. If du er ny i verden av binær Options trading så er vår 10 trinns guide infographic som wil Jeg opplyser deg om alt s

How To Trade Binære Alternativer On Nadex Klager

En guide til handel binære alternativer i U S. Binary alternativer er basert på et enkelt ja eller nei proposisjon Vil en underliggende eiendel være over en viss pris til en viss tid Traders plasserer handler basert på om de tror svaret er ja eller nei, gjør det til en av de enkleste finansielle eiendelene til handel Denne enkelheten har resultert i bred appell blant handelsmenn og nykommere til finansmarkedene. Så enkelt som det kan virke, bør handelsfolk fullt ut forstå hvordan binære alternativer fungerer, hvilke markeder og tidsrammer de kan handle med binære alternativer, fordeler og ulemper ved disse produktene, og hvilke selskaper som er lovlig autorisert til å gi binære alternativer til amerikanske innbyggere. Binære alternativer som handles utenfor USA, er typisk strukturert annerledes enn binærvarer som er tilgjengelige på amerikanske børser. Når man vurderer spekulering eller sikring, er binære alternativer et alternativ , men bare hvis næringsdrivende forstår de to potensie

Forex Trading Tips For Nybegynnere In Urdu

Forex Trading A Beginner s Guide. Forex er kort for utenlandsk valuta, men den faktiske aktivaklassen vi refererer til, er valutaer Valutakurs er en handling om å skifte et lands valuta til et annet lands valuta for en rekke grunner, vanligvis for turisme eller handel På grunn av det faktum at virksomheten er global, er det behov for å transaksere med de fleste andre land i sin egen valuta. Etter overenskomsten ved Bretton Woods i 1971, da valutaene fikk lov til å flyte fritt mot hverandre, har verdiene til de enkelte valutaer variert, noe som har gitt anledning til behovet for valutatjenester. Denne tjenesten har blitt tatt opp av handels - og investeringsbankene på vegne av sine kunder, men har samtidig gitt et spekulativt miljø for handel med en valuta mot en annen ved hjelp av internett. Hvis du vil ha å begynne å handle forex, sjekk ut Forex Basics Opprette en konto TUTORIAL Nybegynner s Guide til MetaTrader 4mercial bedrifter gjør busin ess i utlandet er i fare på grunn av svingn